Арт-терапія «Художній розпис на тканині» Опубліковано: 04.07.202304.07.2023 by adminhq Сьогодні, учасники літньої профільної школи мали можливість зануритися в море інформації, що характеризує професійне життя людини в розрізі минулого, теперішнього та майбутнього розвитку людства і технологій.Workshop «Як обрати професію» допоміг учням старшої школи та її випускникам підійти до вибору власної професії з наукової точки зору, тобто ретельно дослідивши себе на вподобайки, здібності і таланти, сформувати індивідуальний рейтинг навичок.Лекторій «Світ професій та VUCA-світ» ґрунтувався на елементах дослідження готовності обрати конкретну професію у даний момент часу, незалежно від віку учасника та класу старшої школи. Таким чином, результати опитування 23-х осіб виявилися наступними: 52% опитаних вагаються, яку ж професію для себе обрати; 22% – не визначилися зовсім; і лише 26% – констатували, що «точно знають», яку професію бажають набути у майбутньому.VUCA – це акронім англійських слів «volatility» (мінливість), «uncertainty» (невизначеність), «complexity» (складність) і «ambiguity» (неоднозначність). Світ VUCA у професійному плані, передбачає, що завдання прогнозування важко реалізувати, тому учасники лекції повинні це чітко запам’ятати і завчасно підготуватись до змін: як кажуть мудрі люди – хто працює з ризиками, той уникає проблем!Практичний тренінг «Професії майбутнього» ментально переніс учасників до 2050 року. А атмосфері креативності, інноваційності, унікальності та оригінальності, командної боротьби та абсолютної залученості проведено інтелект-гру «Професія-2050». Усі учасники продемонстрували високий рівень здатності до візуалізації, презентації та захисту власних проєктів, тому рейтингові оцінки роботи команд відрізнялись одна від одної 0,6 бала, а захист проектів не припинився навіть у під час обіду. Солодкі призи учасникам привнесли додаткові приємні бонуси до реалізації тренінгу.Арт-терапія «Художній розпис на тканині» заспокоїв після інтелект-баталій, дозволив розслабитись та порефлексувати на свіжому повітрі на березі озера. Учасники мали змогу відчути себе у ролі дизайнерів з розробки нового «ЛОГО РМУНУМУ», який символічно отримав назву «МАН у ритмі мого серця», а індивідуальний розпис шоперів дав відчути кожному особливість, що малюнок на тканині кардинально відрізняється від малюнку на папері, отримати нові тактильні та візуальні відчуття, закласти основу формування нових навичок.Отож, девіз «Ставайте кращими вже сьогодні!» набув сьогодні абсолютної реалізації! (Алла Юріївна Андрійцьо-Рузаєва)