НАВЧАННЯ ЧЕРЕЗ ДОСВІД І ВЗАЄМОДІЮ

Опубліковано:

(Молодь Рівненщини досліджувала, як сприяти досягненню глобальних цілей сталого розвитку вже сьогодні)

07 жовтня 2024 року Рівненська Мала академія наук учнівської молоді гостинно відчинила двері своєї конференцзали для 43 здобувачів освіти – учасників тренінгу “Глобальні цілі сталого розвитку: український контекст” з розвитку м’яких навичок у межах Всеукраїнського марафону “Тренуй soft skills” від Лабораторії з розвитку критичного мислення Національного центру “Мала академія наук України”.

До тренінгу долучилися здобувачі освіти Рівненських ліцеїв № 1,2,12,13, Рівненського ліцею “Елітар”, Рівненського ліцею “Український”, Рівненського ліцею “Колегіум”, Обласного наукового ліцею у м. Рівне, Рівненського ліцею “Лідер”, Рівненського ліцею “Центр надії” ім. Надії Маринович і ВСП «Рівненський технічний фаховий коледж Національного університету водного господарства та природокористування».

До активностей наживо та цифрових інтерактивностей учасників залучала тренерка Ірина Боднарюк – кандидатка економічних наук, доцентка, викладачка ВСП “Рівненський технічний фаховий коледж Національного університету водного господарства та природокористування”, керівниця гуртка “Фінанси, банківська справа та страхування” Обласного комунального позашкільного навчального закладу “Рівненська Мала академія наук учнівської молоді” Рівненської обласної ради, учасниця коворкінгу “Мисли&ти” лабораторії з розвитку критичного мислення Національного центру “Мала академія наук України”.

Сьогодні для підтримки людства і відновлення ресурсів планети потрібно 2,5 Землі!
Із прогресивною молоддю Рівненщини міркували над тим, що ми маємо робити сьогодні, аби майбутні покоління мали можливість користуватися ресурсами планети і забезпечувати життєдіяльність. Зокрема, у процесі тренінгу учасники аналізували екологічний борг країн, визначали свій екологічний слід за допомогою тестування, розмірковували над поняттям “сталий розвиток”, вивчали глобальні цілі сталого розвитку, рейтингували і сортували цілі за багатьма критеріями, дивилися анімайційне відео про сталий розвиток та глобальні цілі, ставили запитання і сутнісно обговорювали важливе, малювали у командах цілі сталого розвитку на планеті Земля, а також посміхалися, чаювали і рефлексували.

Резюмуємо, що наша комунікація була успішною, командна співпраця дієвою, емоційний інтелект, критичне та креативне мислення – протреновані, ініціативність, гнучкість й адаптивність – застосовані, тайм-менеджменту – дотримано.

Переконалися, що потужно розвинені м’які навички є запорукою самореалізації особистості та досягненню бажаних цілей у житті.

Алла ТИМОЩУК,

методист відділення економіки