Et gaudium et solatium in litteris.
І радість, і втіха в науках

Пліній

Рівненська Мала академія наук учнівської молоді

13.09.2017 09:55

День відкритих дверей у Рівненській Малій академії наук учнівської молоді

10 вересня 2017 року для обдарованих старшокласників Рівного та Рівненщини, які мріють реалізувати себе в царині науки і наукового дослідництва, у Рівненській Малій академії наук учнівської молоді відбувся День відкритих дверей!

У цей день усі дороги для тих, хто прагне реалізувати себе на ниві науки, вели до Рівненського Будинку учених, що на Симона Петлюри, 17.

Тут майбутні юні науковці змогли ознайомитися з історією Рівненської Малої академії наук учнівської молоді, її структурою, матеріальною  базою та науково-навчальними лабораторіями, здобутками; поспілкуватися з директором закладу Олександром Анатолійовичем Андрєєвим, заступниками директора Любов’ю Миколаївною Лівандовською та Олександром Олексійовичем Мазуром, методистами наукових відділень (Олександром Володимировичем Новіком, Олександром Васильовичем Сульжиком, Аллою Іванівною Тимощук, Антоніною Василівною Дяденчук, Анеліною Сергіївною Данчук, Тетяною Володимирівною Сергіюк) та керівниками гуртків РМАНУМ (Іриною Петрівною Бойко, Іриною Тарасівною Юркевич, Світланою Валеріївною Наумець,  Оленою В’ячеславівною Гордієнко, Наталією Анатоліївною Хомечею, Сергієм Петровичем Кочубеєм, Сергієм Валерійовичем Федорчуком, Оленою Дмитрівною Лазар, Марією Олександрівною Шеін), отримати фахові консультації від науковців Рівненщини (Наталі Василівни Шульжук, Галини Юріївни Міщук, Мирослави Анатоліївни Крупки, Юлії Миколаївни Шокало).

Старшокласники побували у лабораторіях Рівненської Малої академії наук – гуманітарних досліджень, фізико-технологічній і хіміко-біологічній, селекції та генетики і космічних досліджень, змогли записатися за бажанням у різноманітні гуртки (їх у 2017-2018 навчальному році працюватиме аж 148).

З тими, хто захоплюється радіозв’язком, спілкувався Павло Михайлович Тарасович, знаний не тільки в Україні, а й далеко за її межами зв’язківець-аматор, учасник V антарктичної експедиції на станцію “Академік Вернадський” (у РМАНУМ працює гурток для любителів та дослідників радіозв’язку).

Більше ста старшокласників побували сьогодні у Рівненській Малій академії наук учнівської молоді.

Найдопитливіші отримали подарунки – навчально-методичні посібники щодо написання науково-дослідницьких робіт у різних галузях науки та альманахи, які стануть для них настільними книгами під час виконання власних наукових досліджень.

День відкритих дверей став іще однією важливою подією в історії РМАНУМ.

Олександр Мазур, заступник директора